Årsarbetet, och vad som kommer efter.

2 Oktober

Publicerad 2011-10-02 23:01:36 i Allmänt,

Riktigt frustrerad är jag idag. Skulle vara snäll och låta lillkusinen få rida Snärten lite, men inte FA-AN fick jag ta på hästen. ursäkta svordomar...
Men jag blir så arg, för jag förstår inte varför. Lillkusinen frågade mig varför dom sprang iväg, inte lät oss komma ens en 4-5 meter nära dom. Jag hade inget svar, har fortfarande inget svar. Jag förstår inte. För det konstiga är att det här kommer och går hela tiden. Mer eller mindre, mycket eller lite. Ibland kommer båda på en gång, himla trevligt. Men oftast är det så att jag måste ta in Prisen först, sen får jag ta Snärten också. Men när båda inte har någon lust att ens se åt ens håll, då blir jag nästan ledsen. Eller jag blir ledsen...

Är jag så dålig med hästar? Har inte det lilla NH, det är ju endå en del, hjälpt någonting?
Och det med att jag får känslan av att Snärten kommer enklare när jag jobbat mycket NH med han, det ironiska är att jag tänkte göra det också idag efter att lillkusinen ridit. Men nej.

Sen mot kvällen när jag skulle ta in dom och bett pappa om hjälp så jag inte skulle bli arg eller så, för jag hade inget tålamod kvar och självförtroende finns inte, så gick det så klart himla bra att komma. För båda två. jag funderade om jag skulle köra lite NH men jag hade inget humör, vill typ bara gråta och vara arg. Mest arg på mig själv, men lite arg på hästarna, för att dom är så svåra att förstå....

Tråkigt säger jag! Gah..... Blir banne mig NH hela veckan!!!!!!

hejs / en arg fia... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela