Årsarbetet, och vad som kommer efter.

27 nov

Publicerad 2011-11-27 22:07:49 i Allmänt,

Det har hänt mycket. Fast ändå för lite.
Jag har fyllt arton, det är mycket plugg i skolan, min underbara klass gjorde en fantastisk julbasar-restaurang igår osv. Det är mycket nu, men jag saknar hästen. I och med allt plugg blir det så att Snärten blir lite åt sidan. Jag hinner inte rida så mycket som jag vill, och jag har ej heller tid eller humör som krävs för att köra NH.

Men så blir det ibland, ska komma på någon skitsmart lösning som typ att klona mig så jag hinner med det jag vill. mehehe
Även om det är NH varje dag med hästarna så är det utmaningar jag vill ta mig an. Fast idag så hade stallkompisen problem att lasta sin häst. Hon hade hunnit bli irriterad så¨jag fick rycka in. Det kändes ändå bra, jag jobbade mycket med behag och obehag. Till slut gick han på tjurskallen. Har blivit så bekväm med Snärten som nästan går på självmant haha. Aja. Tur att han är världens finaste, det blir lite enklare då att hinna med!

Kommentarer

Postat av: Silke

Publicerad 2011-12-16 23:07:19

Men Sofia!

Du är så duktig du!



Kram på dig och ha en skön jul

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela