Årsarbetet, och vad som kommer efter.

1 november

Publicerad 2011-11-01 14:44:14 i Allmänt,

TjeNaah.
hej.

Sitter och skriver Årsarbetesrapporten. Nästa vecka ska det här redovisas. Känns läskigt, men samtidigt skönt, men samtidigt lite tråkigt. Det har ju varit rikitgt kul det här året.
Bild och film-problemet löste sig i söndags då Katinka och Thimea var supersnälla och hjälpte mig med att filma och ta kort. Så nu är bilder beställda och jag har nästan 30 min film att redigera till redovisningen. Check!

Igår red jag ut, det var jättemysigt. Behagligt väder och så. Jag skritta och trava mest. Men det blev mycket klättring så Snärten fick aktivera sina muskler och arbeta på det sätt som han tycker är roligt, har jag sagt att han tycker det är skitroligt att dra ved efter sig? Det jobbet gillar han. haha.
Men det var en av de bästa ridturerna på länge, himla mysigt och givande. Jag hade skitont i rumpan efter att ha suttit i sadeln i 1 timma, och Snärten snubblade sista biten hem och kunde knappt hålla ögonen öppna när vi kom hem i stallet. Det var givande. Japp

Nu ska jag fortsätta skriva på rapporten och göra lite film.


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela