Årsarbetet, och vad som kommer efter.

Sådärja!

Publicerad 2011-01-01 13:56:22 i Mål,

Gott nytt år! Jag tillbringade mitt nyår i stallet i princip eftersom jag är himla massa sjuk så jag kolla till hästarna så dom inte dog av alla fyrverkerier. Men dom verkade lugna!

Eftersom jag är sjuk så har jag knappt varit i stallet. Riktigt bitter är jag! Men medan jag legat i min feberyra så har jag iallafall kommit fram vad jag vill lära mig inom NH och lite vad för mål jag har med Snärten!

-Lära mig grunderna inom NH. Sedan ser jag hur snabbt jag lär mig, om jag kan utveckla det mer under årets gång. Allting beror ju på mig helt enkelt!
-Träna bort Snärtens scräck med att gå igenom trånga dörrar. Som stalldörren!
-Träna bort det att Snärten inte vill komma till mig när jag ska hämta in honom från stallet.

Det verkar kanske inte så mycket men det är nog det och jag vill inte börja med att ha för höga förväntningar på mig själv och hästen och så går allt åt h-vete. Jag vill börja "litet" och sedan se hur det utvecklas!

peace Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela