Årsarbetet, och vad som kommer efter.

22 aug

Publicerad 2011-08-22 23:44:25 i Mål,

Juste!
Idag så körde jag och Ylva ett rejält dressyrpass, eller snarare lite utmanande och jobbigt. Så ja rejält för mig och hästen!
Det var det finaste Snärten gått på länge. Med mycket energi så jobba han som en tok, mycket bra! Traven hur fin som helst, övergångar det bästa på länge osv. Han var jättefin verkligen! Jag blev som glad!
och som jag nämnde innan, med ett mål att starta en dressyrklass till våren känns allt bara så kul! Gah, life's good!

Med tankar på att köpa en systemkamera, satsa hårt på NH och ridning så blir jag lite mer taggad! Sen så rider jag mitt sista pass på Hippo på onsdag, lite tråkigt sådär med det är väldigt energikrävande och tar mycket tid som jag kommer behöva för skola och körkorts-plugg osv. Så det känns även bra. Har då istället bokat Måndagar för dressyr med Ylva så jag tappar nog inte så mycket! Får se till att rida någon annan häst bara så jag inte blir helt hemmablind!
det här blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela