Årsarbetet, och vad som kommer efter.

Jullov!

Publicerad 2010-12-23 00:34:27 i Allmänt,

JA! Äntligen, jullov! Tid med Snärten! Underbart!
Dock ska det vara under 20 grader kallt alla dagar så det blir nog inte så mycket rida. Skulle haft ett ridhus..

Iallafall. Jag har inte lagt upp någon speciell plan på vad jag ska göra. Ta det lugnt, observera, umgås och mysa med Snärten ungefär.
Jag fick låna en film av min snälla handledare på skolan också så det blir nog att se den, läsa lite böcker och lägga upp mål för nästa år!

Snärten har inte blivit riden på tio dagar dock, jag håller på att bli galen! Vill rida NUUUU! Men får se hur vädret håller sig imorrn.


Det är inte lätt när det är kallt!
Peace Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela